Notícies


Vespres d'Estiu

Els Vespres d’Estiu enfilen la darrera setmana d’aquest mes amb 4 propostes molt atractives:
Dilluns de cinema a la fresca a la plaça major amb la comèdia romàntica, Barcelona nit d’hivern. Una pel·lícula de Dani de la Orden que arriba després de fenomen de Barcelona nit d’estiu. Serà a les 22h a la plaça Major. 

Dimarts, tindrem vespre d’havaneres amb un grup molt peculiar: Les Anxovetes. Nascut l’estiu del 2013 a Girona, està integrat per tres noies que ofereixen un repertori d’havaneres clàssic i tradicional cantat amb frescor i sinceritat. El concert es farà a la plaça Sant Roc a les 22h.  

Dimecres, serà el torn dels esports amb cal•listènia a càrrec d’Edu Vega a l’avinguda Rocafort. Es tracta d’una activitat d’exercici físic en la qual es dóna més importància i interès als moviments del cos que no pas a la potència i a l’esforç generat.

Dijous, Ganso&Cia amenitzarà la vetllada a la plaça de la Germandat amb clown i el seu espectacle, Mediopelo. Una comèdia excèntrica, dinàmica i entranyable per a tots els públics.

Continua la proposta MOS&VESPRES que combina cultura, oci i gastronomia amb 16 bars i restaurants adherits que ofereixen menús assequibles els dies dels espectacles.