Els Vespres d’Estiu posen aquest dimarts el punt i final a les actuacions musicals amb un concert a càrrec del grup Dixie Mania a la plaça Sant Roc a partir de les 22 hores. Sota el nom de Dixieland, el grup format per un total de 6 músics amb una gran trajectòria musical en diferents estils de música, oferiran un concert amb peces de pop, rock, latin, jazz, etc.
L’any 2009 un grup d’amics es van reunir per formar aquesta nova formació musical que es basa en la música dixieland del principi del segle XX. Amb el nom de Dixieland denominem l'estil de jazz que s'inicia al sud-est dels EUA conegut en vernacular com "Lo Sud" o també com Dixie o "Dixieland" (d'allí el nom), a la ciutat de Nova Orleans, considerada un dels bressols del Jazz. Després del període de la Guerra Civil (1861-1865), els afro-americans dels sud, incloent els de Nova Orleans, van ser alliberats de l’esclavitud.
En conseqüència, la població lliure esdevenia meitat negra i meitat blanca. El Dixieland neix de la barreja entre la música europea i la música africana. La banda està formada per Ariel Vigo, saxo tenor; Jordi Griso, trompeta; David Calvet, trombó; Llorenç Fernández, banjo, i Paco Martín, bateria.
Els Vespres encaren la recta final i el que queda de programació es pot consultar a www.santjulia.ad



