Notícies


Presència laurediana al Festival del llibre de muntanya de Font Romeu

El conseller de Cultura, Josep Roig, ha participat en representació de la parròquia a la inauguració del Festival del llibre de muntanya, “Altitudes”, de Font Romeu. Un esdeveniment  que té com a objectiu vincular els llibres i la lectura a una estació de muntanya.

Roig també ha pres part a la presentació del monument  “Lutteur B”, obra del professor de l’Escola d’Art Philippe Lavail i dedicada a Pierre d’Oriola Jonquères, guanyador de diferents medalles olímpiques. El conseller de Cultura ha qualificat l’escultura  com “un punt de trobada ja que, en l’època socialment difícil que vivim, és molt important fomentar esdeveniments culturals com el Festival, construir ponts entre els pobles i compartir les nostres passions. És la única manera d’avançar cap a una societat més solidària, completa i cohesionada”.

L’escultura de Lavail formarà part del Musée sans murs de Font Romeu, que ja compta amb una altra obra dels alumnes de l’Escola d’Art laurediana.