Notícies


Naturlandia registra un pont del Pilar amb una ocupació i facturació molt superior als darrers anys facturant un 50% més que el 2019 i un del 37% més respecte al 2018

Naturlandia ha tancat el pont del Pilar, de tres dies, amb una afluència i facturació superior a la registrada els darrers anys. En concret, s'han comptabilitzat 2.754 visitants que han realitzat alguna de les activitats disponibles (2.072 el 2019, i 2.521 el 2018).

La facturació s'ha incrementat en un 50% respecte al 2019, i un 37% respecte al 2018. L'augment de la despesa mitjana per client és una tendència que s'ha consolidat des de l'estiu, (amb un increment del 25% respecte a l’any passat), dada que s’enfila fins al 32% durant aquestes jornades. Els productes que més s'han sol·licitat han estat les entrades úniques (que inclouen totes les activitats del centre) i el parc d'animals.

El centre d’activitats outdoor continua obert cada dia amb el restaurant la Borda i el Parc d'animals. Els caps de setmana s’obren la resta d’activitats de les dues cotes, i Naturlandia tancarà la temporada d'estiu - tardor el proper 1 de novembre. 

Per aquests dies, s'ha creat un producte específic que inclou un menú de tardor amb productes de temporada al restaurant, empaquetat amb l'entrada al Parc d'animals a preu promocional, que està tenint molt bona acollida.

El cap de setmana s'ha organitzat una altra sortida micològica, en col·laboració amb el Cenma, així com vols turístics en helicòpter des de la Cota 1600. I per la nit de Tot Sants, s'ha programat una activitat al voltant de les llegendes del país i un sopar temàtic.