Notícies


La Vídua Alegre clourà la temporada d’òpera

Després de Carmen Georges Bizet, els propers 4 i 5 de juny arriba a Sant Julià de Lòria La Vídua Alegre d’Henry Melhiac. Amb aquesta opereta, Andorra Lírica tancarà la primera temporada d’òpera a Sant Julià de Lòria.

Una nova producció que han presentat, aquest matí, el conseller de Cultura, la soprano Jonaina Salvador i els representants de Tabandor, Albert Mora, i d’Anbank, Josep Maria Cabanes, com a patrocinadors.

Josep Roig ha destacat que “la temporada d’òpera contribueix a consolidar Sant Julià de Lòria com a plaça i referent cultural del país”.

La Vídua Alegre és una opereta en 3 actes de dues hores de durada que engloba cant, dansa i arts plàstiques. Es representarà la versió castellana de l’opereta i, segons Joanaina Salvador, “és un espectacle per a tot tipus de públic ja que és una obra molt còmica que combina escenes teatrals i de ball”.

Comptarà amb la participació del Cor de Cambra de les Valls d’Andorra i d’una de les entitats culturals de la parròquia, l’Esbart Laurèdia, que interpretarà un ball folklòric tradicional adaptat per Jaume Torra. Un grup de 9 dansaires del Cos de dansa actuarà en el segon acte.

Per contribuir en la promoció de l’opereta, l’Escola d’Art ha instal·lat a les rotondes de la plaça Laurèdia i de l’entrada del poble una obra de Philippe Lavail.

També es tornarà a posar en marxa la iniciativa MOS&ÒPERA que pretén aprofitar l'assistència de públic als espectacles per fer promoció dels establiments restauradors de la parròquia. 

Es donarà la possibilitat al públic que assisteixi a La Vídua Alegre de fer un mos ràpid, abans o després de la representació. S’hi ha adherit 15 bars i restaurants i costarà 8€ incloent un plat i una beguda. 

La Vídua Alegre es representarà el 4 de juny a les 20.30h i el 5 de juny a les 18h a l’auditori Claror.