Notícies


La Cònsol major, Montserrat Gil, el Conseller d'Afers Socials, Carles Àlvarez i el Conseller d'Esports, Oliver Alís, assisteixen a la concentració pels atemptats de París

En nom propi i de tots els lauredians, al costat dels representants de l’Estat francès a Andorra i de les principals autoritats del país, la Cònsol major, Montserrat Gil, el Conseller d’Afers Social, Carles Alvarez i el Conseller d'Esports, Oliver Alís, van assistir a la concentració convocada ahir a la plaça Lídia Armengol convocada pel Govern i el Consell General.

Tots els lauredians compartim el sentiment de dolor pels brutals atemptats de París així com el rebuig més ferm envers aquests actes. Per a simbolitzar aquests sentiments les banderes dels edificis comunals onegen a mig pal des de dissabte.