Notícies


Jornada de la bicicleta

Els amants del món de la bicicleta tenen una cita demà dissabte amb la 1a edició de la jornada ciclista per a joves, PEDALA’T SANT JULIÀ DE LÒRIA. Està pensada per a tota la família i es divideix en 4 grans activitats:

- una sortida popular pels carrers de la parròquia que està oberta a totes les edats.

- una sortida cicloturista destinada a majors de 16 anys que tinguin certa tècnica. Hi haurà 2 recorreguts depenent de la dificultat, un de 2h de durada, i un altre de 4h. El de 2h sortirà de la plaça de la Germandat i passarà per Aixirivall, La Peguera, Juberri i finalitzarà a la plaça de la Germandat. La de 4h farà el mateix recorregut incorporant també la pujada al Coll de la Gallina per Fontaneda i baixada per Canòlich.

- una sortida de BTT destinada a majors de 14 anys que també tinguin tècnica ja que es tracta d’un recorregut amb 2 nivells de descens de 4h de durada. Sortirà de la plaça de la Germandat i passarà per Arcavell, La Rabassa i acabarà a la plaça de la Germandat.

- una gimcana adreçada a infants de 6 a 15 anys més popular que es farà en 5 zones establertes a la plaça de la Germandat.

Totes les activitats són gratuïtes, simplement cal formalitzar la inscripció 1/2h abans que comencin. La inscripció també dóna accés al dinar, una botifarrada popular que es farà a l’aparcament de Reig Patrimonia. Els acompanyants que es vulguin quedar a menjar també ho podran fer pagant 3€. A més, els participants rebran diferents regals: una motxilla de la jornada, entrades 2X1 a Naturlandia, 2X1 en Mc Menús...

Totes les activitats tindran com a punt de partida i final la plaça de la Germandat on hi haurà actuacions i activitats a càrrec de l’Agrupament Escolta i Guia Lauredià i Batukaseu.

Els participants podran utilitzar els vestidors i les dutxes del Centre Esportiu. També hi haurà bicicletes per a tothom que no en tingui i vulgui prendre part a alguna activitat.