Notícies


El sènior del CE Sant Julià inicia la pretemporada amb el debut de Jorge Dias a la banqueta

L’equip sènior del Club Esportiu Sant Julià (CESJ) de futbol sala comença aquest dilluns els entrenaments de pretemporada en què tornarà a competir en la complicada Tercera Divisió catalana.

Però enguany amb la novetat que ho farà sota les ordres de l’ex-jugador Jorge Dias que pren el relleu del també ex-jugador professional Talín Puyalto que ha estat tres temporades al capdavant de la banqueta. Dias té davant seu un gran repte amb una plantilla molt jove després de la marxa dels jugadors Nacho Llamas, Carlos Barbosa, Pedro, Marçal i ell mateix.

El CESJL, però, també ha fet tres incoporacions, dos homes provinents de La Massana i un del FC Encamp. Es tracta de Mimoum Najem, Jori Yetor i Omar Debboun als quals cal sumar els juvenils André Ferreira, Dani Alves i Eric Vidal que passen al primer equip. El club, que treballarà molt l’aspecte defensiu, té com a màxim objectiu mantenir la categoria un any més perquè amb la gran renovació que s’ha fet sembla complicat assolir el tercer lloc de la temporada passada.

Els partits de pretemporada comencen aquest dissabte a les 12 hores en què el CESJL rebrà al pavelló del Centre esportiu el Tolosa de la primera divisió francesa. El cinc de setembre el rival serà el Sant Cugat, també a casa a partir de les 18 hores, i el dia 6 toca el primer desplaçament a Alp per medir-se amb el Les Corts.

El darrer desplaçament serà a Montornès del Vallès contra el Cerdanyola el dia 12 per una setmana més tard començar la lliga.