Notícies


Aquest dimecres comença el curs de l’Animal Escola de Teatre als espais de La Trapa

Aquest dimecres 30 de setembre comença als espais de La Trapa, Taller de cultura el curs de l’Animal Escola de Teatre destinat a alumnes d’entre 6 i 11 anys. El curs es divideix en dos grups, un de 6 i 7 anys i un altre de 8 a 11.

La inscripció de tots dos té un preu de 35 euros mensuals, i l’horari del primer grup és de 17.45 a 18.45 i d’aquesta hora fins a les 19.45 en el cas del segon. L’eix del curs, que conclou al juny, passa per donar els coneixements bàsics en matèria teatral a través del joc i la improvisació.

Els alumnes prenen consciència de la profunditat que significa l’art d’interpretar i adquireixen els coneixements en matèria d’espai, ritme, cos, creació, text i improvisació. Es treballa des del vessant més lúdic del teatre amb l’objectiu que la interacció educativa sigui generadora d’un creixement de l’alumne en un context de grup. S’incideix en el treball de les emocions, l’acció, els personatges i les situacions.

També s’aprèn a observar i analitzar per poder començar a generar opinions més crítiques sobre el que es veu, el treball del propi alumne i el dels altres. Els interessats s’han de dirigir a:

Centre cultural  Tel. 744-044 inscripcions.cccl@comusantjulia.ad

L’Animal Escola de Teatre Tel. 845 345 / lanimal.escoladeteatre@gmail.com